Tolks, D.; Lampert, C. (2016): Abgrenzung von Serious Games zu anderen Lehr- und Lernkonzepten [Distinction from Serious Games to Other Teaching and Learning Concepts]. In: K. Dadaczynski, S. Schiemann, P. Paulus (eds.), Gesundheit spielend fördern. Potenziale und Herausforderungen von digitalen Spieleanwendungen für die Gesundheitsförderung und Prävention [Promoting Health with Games. Potentials and Challenges of Digital Games for Health Promotion and Prevention]. Weinhein, Basel: Beltz Verlag: pp. 191-217.
Tolks, D.; Lampert, C. (2016): Abgrenzung von Serious Games zu anderen Lehr- und Lernkonzepten [Distinction from Serious Games to Other Teaching and Learning Concepts]. In: K. Dadaczynski, S. Schiemann, P. Paulus (eds.), Gesundheit spielend fördern. Potenziale und Herausforderungen von digitalen Spieleanwendungen für die Gesundheitsförderung und Prävention [Promoting Health with Games. Potentials and Challenges of Digital Games for Health Promotion and Prevention]. Weinhein, Basel: Beltz Verlag: pp. 191-217.
2015