Lampert, C.; Tolks, D. (2016): Grundtypologie von digitalen Spieleanwendungen im Bereich Gesundheit [Basic Typology of Digital of Game Application in the Area of Health]. In: K. Dadaczynski, S. Schiemann, P. Paulus (eds.), Gesundheit spielend fördern. Potenziale und Herausforderungen von digitalen Spieleanwendungen für die Gesundheitsförderung und Prävention [Promoting Health with Games. Potentials and Challenges of Digital Game Applications for Health Promotion and Prevention]. Weinhein, Basel: Beltz Verlag, pp. 218-233.
Lampert, C.; Tolks, D. (2016): Grundtypologie von digitalen Spieleanwendungen im Bereich Gesundheit [Basic Typology of Digital of Game Application in the Area of Health]. In: K. Dadaczynski, S. Schiemann, P. Paulus (eds.), Gesundheit spielend fördern. Potenziale und Herausforderungen von digitalen Spieleanwendungen für die Gesundheitsförderung und Prävention [Promoting Health with Games. Potentials and Challenges of Digital Game Applications for Health Promotion and Prevention]. Weinhein, Basel: Beltz Verlag, pp. 218-233.
2015